domingo, dezembro 05, 2004

singing life away...

Em contradição a esse post, ultimamente eu tenho achado uma porção de músicas que andam me agradando... Esse é também o motivo pelo qual meus dois últimos posts foram letras de música (importante frizar que a última letra é a tradução, porque francês - por mais bonitinho que seja - ninguém merece).

Vai outra:
Seven a.m.
The garbage truck beeps as it backs up
And I start my day thinking about what I've thrown away
Could I push rewind?
The credits traverse signifying the end
But I missed the best part, could we please go back to start?
Forgive my indecision...
Eleven a.m.
By now you would think that I would be up
But my bed sheets shade the heat of choices I've made
And what did I find?
I never thought I could want someone so much
Cause now you're not here and I'm knee deep in my own fear
Forgive my indecision
I am only a man
Twelve p.m. and my dusty telephone rings
Heavy head up from my pillow
Who could it be?
I hope it's you
It's you

acho sem graça colocar música em inglês, porque as letras brasileiras têm muito mais conteúdo e se aproximam muito mais da realidade. mas tudo é tão vago, né? deixa eu usar então o duplo sentido da pobre língua inglesa. "Deixa eu brincar de ser feliz"!

0 Comentários:

Postar um comentário

<< Home